Sales vezetői képzések

Sales vezetői készségek

Feltöltés alatt..

Sales coaching

A coaching egy speciális kérdezéstechnikára épülő módszer, ami segíti a célok meghatározását és elérését. Nem kínál fel kész megoldásokat, célja a rávezetés, a szembesítés, illetve a felismerések kimondatása.

  • a coaching támogatja a döntéshozatalt és a problémamegoldást;
  • segíti a kialakult helyzet elemzését, az információk rendszerezését, illetve a meglévő ismeretek gyakorlatba való átültetését;
  • bátorít, önbizalmat és erőt ad a megvalósításhoz;
  • a technika elsajátítása közvetlenebb emberi kapcsolatokat eredményez;
  • hosszú távú szakmai fejlődést biztosít.

Értékesítői képzések

Értékesítési menedzsment

A program célja, hogy a résztvevők a tréning végén képesek legyenek

  • az eladási/ üzleti beszélgetés céljait kitűzni,
  • megfelelő kérdezési stratégiával az ügyfél  igényeit kideríteni,
  • a termék/szolgáltatás előnyeit vevői elégedettséggel alátámasztani,
  • felismerni és kezelni az ügyfél részéről felmerülő ellenvetéseket,
  • a beszélgetést a vevő elkötelezettségét megnyerve zárni.

Terület menedzsment

A képzés célja, hogy a csoport tagjai

  • tudatosítsák a munkaidejük értékét, munkakörük elvárásait,
  • területük elkötelezett gazdájaként sajátjuk legyen a tulajdonosi szemlélet,
  • prioritásokat tudjanak felállítani a teendőkben, hatékonyan kezeljék az egymással versengő feladatokat,
  • foglalkozni tudjanak a sokszor váratlan és mégis fontos eseményekkel,
  • képesek legyenek adott időintervallumban (kampányidőszak), a termékekre és területre részletes akciótervet készíteni,
  • tudatosan tervezzenek,
  • elsajátítsanak hatékony információrögzítési technikákat,
  • akcióterven keresztül növelni tudják személyes hatékonyságukat,
  • tudatosan, az elvárásoknak megfelelően alkalmazzák az elsajátított technikákat és rendelkezésre álló eszközöket.

Érintett kulcstémakörök - fókuszpontok:

  • Felkészülés, rövid és hosszú távú tervezés
  • Tervezést erősítő ütemező eszközök
  • SMART célok felállítása és megvalósítása
  • Rövid és hosszú távú célok elérését biztosító tevékenységek összekapcsolása
  • Terv-optimalizálás folyamata
  • Elemzés és analizálás - terület specifikusan
  • Kivitelezési és mérési módszerek
  • Rendelkezésre álló erőforrásokkal történő hatékony gazdálkodás
  • Határidő napló, útvonaltervezés, tennivalók-lista, meetingek..
  • Időkímélő taktikák
  • Hatékonyságot növelő stratégiák, taktikák
  • Konfliktust okozó prioritások menedzselése


Várható eredmények:

  • tudatossá válik a területre és termékre specializált stratégiai tervezés,
  • fejlődnek az önszervezési, munkaidő- és terület-elemzési, valamint priorizálási készségek,
  • a képzés erősíti a pro-aktív gondolkodást, analitikai képességet.


Telemarketing

A tréninget azon értékesítőknek/tanácsadóknak ajánljuk, akik kapcsolatban állnak az ügyfelekkel akár személyesen, akár telefonon.

Az interaktív program során a résztvevők:

  • egyéni gyakorlatok által meghatározzák saját helyüket az ügyféllel való kapcsolatban,
  • a felkínált készségek közül videó segítségével kiválasztják a hozzájuk legközelebb álló viselkedési formát,
  • lehetőséget kapnak az elsajátított készségek gyakorlására, kis csoportokban, szerepjátékok segítségével.

Az egyes részek a következő témaköröket érintik:

  • felkészülés a telefonálásra, ügyfélközpontúság, az érdeklődés felkeltése, hatékony üzenet hagyása,
  • váratlan helyzetek kezelése,
  • külső-belső befolyásoló tényezők felismerése és kezelése,
  • aktív hallgatás szerepe, lehetőségek-igények észrevétele,
  • professzionális kérdezéstechnika által a termékkel/szolgáltatással kielégíthető igények generálása,
  • az ügyfél szempontjából fontos termék/szolgáltatás bemutatása,
  • az ügyfél részéről felmerülő ellenvetések/aggályok, „NEM”-ek megértése és kezelése,
  • a zárás szerepe, zárással kapcsolatos szabályok bemutatása,
  • önmenedzselés.

Account menedzsment

A program célja, hogy a résztvevők a tréning végén képesek legyenek:

  • a kulcsfontosságú vevők jelenlegi helyzetét felismerni,
  • realizálni és kezelni a saját valamint vevői érdekeket,
  • az accounthoz fűződő kapcsolati viszonyt személyre szabottan alakítani,
  • a döntéshozatali folyamatban a résztvevők egymáshoz, a szervezethez, illetve az eladóhoz való viszonyát értelmezni,
  • együttműködni a vevővel a közös célokért,
  • hosszú távú üzletkötés érdekében tervezni és önállóan fejleszteni.


A program előnye


Képviselők számára:

  • az eladási mutatók növekedése,
  • önbizalom növekedése a javuló eladástechnika által,
  • nagyobb motiváció, kihívások keresése.

Szervezet/cég számára:

  • térhódítás az adott piaci szegmensben,
  • növekvő piaci részesedés,
  • sales és marketing team munka, közös account stratégia.

Vásárlóknak:

  • folyamatosan javuló kapcsolat, szervezeti és egyéni szükségletet megtaláló termékek és szolgáltatások.

Piac specifikus képzések

Gyógyszermarketing

Feltöltés alatt...

Gyógyszeripari eladástechnika

Feltöltés alatt...

Értékesítési készségek fejlesztése

Eladástechnika

Feltöltés alatt...

Tárgyalástechnika

A hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítéséhez elengedhetetlenül szükséges, hogy a partnerek igényeinek kielégítése és a saját érdekérvényesítés egyszerre valósuljon meg. A hatékony tárgyalás megköveteli a célokhoz leginkább megfelelő viselkedési stratégia kiválasztását és a beszélgetés menetének kézben tartását.

  • A program során bemutatásra kerülnek a tárgyalási folyamat legfontosabb lépései és lehetséges kimenetei;
  • A résztvevők megismerhetik a tárgyalástervezés kritikus pontjait;
  • elsajátítják azokat a készségeket és technikákat, amelyek sikeressé tesznek egy-egy tárgyalást.

A tréning eredményeképpen

  • tudatosabbá válik a kommunikáció,
  • a résztvevők felkészültebbé válnak a váratlan helyzetek kezelésére,
  • javulnak az üzleti kapcsolatok,
  • minden fél számára előnyös megállapodások jönnek létre.

Prezentációs technikák

Feltöltés alatt..

Időgazdálkodás

Az egyik legütőképesebb eszköz a szervezetek kezében a személyes hatékonyság növeléséhez: az időgazdálkodási kompetencia fejlesztése, a prioritások és önszervezés ismereteinek gyakorlati alkalmazása.

Ez a kombinált program alapos tervezési, szervezési és önszervezési ismereteket nyújt.

Az ismeretek alkalmazásával a résztvevők

  • eredményesebbek lesznek az egymásnak ellentmondó prioritások kezelésében,
  • rugalmasabban változtatnak az eredetileg kitűzött célokon,
  • magabiztosabban koordinálják megbeszéléseiket munkatársaikkal.

A képzés során feldolgozott témakörök: 


Hatékony időgazdálkodás elemei:

  • Időnk értéke
  • Az idő természete
  • Beállítódásaink
  • Kötelezettségeink


Időgazdálkodási csapdáink és időkímélő taktikák:

  • Túl sok munka - hogyan és mikor mondjunk nemet
  • Túl sokat akarunk - bevállalás művészete


Külső tényezők befolyásolása:

  • Értekezletek
  • Váratlan feladatok/megszakítások
  • Időigényes főnök, beosztott kezelése
  • Delegálás
  • Telefonok, e-mail-ek
  • Papírmunka


Belső Szervezettség - Önismereti blokk:

  • A fókuszálás képessége
  • Halogatás művészete
  • Egyéni taktikák a feladatok megkezdése előtt, alatt
  • Napi, heti, havi munkaciklus
  • SWOT analízis
  • Váratlan eseményekre tervezés
  • Időnaplónk felülvizsgálata
  • Nyugodt óra
  • EGYÉNI AKCIÓTERV

Munkánk során fontosnak tartjuk, hogy az ügyfél aktuális helyzetéhez és igényeihez igazított egyedi megoldásokat kínáljunk. A munka megkezdése előtt konzultációs beszélgetéseket folytatunk, aminek célja, hogy az aktuális helyzet féltérképezése révén fejlesztési elképzeléseinket biztos alapokra és valós igényekre tudjuk építeni. Igény szerint szervezeti diagnózis elkészítését is vállaljuk.

A fókuszterületek azonosítása után segítséget nyújtunk a fejlesztési terv kidolgozásában. A készségfejlesztő programok részletes tematikáját az előzetes felmérés eredményei, illetve az ügyféllel folytatott folyamatos egyeztetés alapján alakítjuk ki.

A tréningek, önállóan és csomagban is elérhetőek, továbbá igény szerint egyedi fejlesztési programok kidolgozását is vállaljuk.