EGYÉB PROGRAMOK

e-Bussiness, on-line marketing képzések

Marketing képzések

Vezetői karrier programok/ Leadership programok:

Vezetői karrier program – 5 modulos Leadership program
A 5 modulos képzés egységei egymásra épülnek, de egy-egy modul külön egységként is látogatható!

Szervezeti és Személyes hatékonyság fejlesztést célzó programok

Projektmenedzsment


e-Bussiness, on-line marketing képzések

Magyarországon először!!!

Intenzív on-line marketing mesterkurzusok iparág specifikusra szabva e-Learning támogatással !

 

Achieve Learning Hungary on-line marketing, 4 napos intenzív mesterkurzusai iparág specifikusan dolgozzák át a menedzserek mindennapi problémáit az elektronikus marketingkommunikációval kapcsolatban.

Gyakorlat centrikus előadások és tapasztalt tanácsadó-tréner segítségével a menedzserek a 4 tréning nap soránel fogják sajátítani következő technikákat:

- eMarketing eszközök használatát az ügyfelek megszerzésében

- A website technikai, dizájn és ergonómiai alapelveket

- Online automatizálási és e-mail marketing ismereteket

- Visszatérő ügyfelek megszerzésének/megtartásának az ismeretét online eszközökkel

- Hatékonyságmérő (website és kampány) eszközök használatának és ismeretét

 

Akiknek ajánljuk:

az egyes iparágak marketing és kereskedelmi menedzsereinek, asszisztenseinek és mindazoknak akik az adott iparágat kiszolgálják!

Jelenleg elérhető iparág - specifikus képzések 4 tréning napban e-Learning támogatással:

Szállodaipar: marketing az interneten

Gyógyszeripar: marketing az interneten

Bankipar: marketing az interneten

amennyiben Ön vagy Cége más iparágban működik, de érdeklődik a képzés iránt, kidolgozzuk az Önök iparágára, igényeire képzésünket- ami rövid időn belül kivitelezhető!

 

Képzések díja a szakképzési hozzájárulásból finanszírozható!

Képzések vállalati kihelyezett formában is megvalósíthatóak!

Mindig a Cége sajátosságaira, igényeire kidolgozva!

 

Bővebb információ: [email protected] Tel: (+36 1) 391-7958; Fax: (+36 1) 391-7959

<<ugrás az oldal tetejére

 

Szállodaipar: marketing az interneten

 

Intenzív on-line marketing mesterkurzus 4 tréning napban, a szállodaiparra szabva -eLearning támogatássa!

Önt is elgondolkoztatják a következő kérdések a mindennapi munkája során?

  • Hogyan fejlesztessek felhasználó centrikus és keresőbarát szállodai honlapot?
  • Ki a szállodai honlap célközönsége (B2B, B2C), és milyen költséghatékony online marketing módszerekkel érhetem el őket itthon és külföldön?
  • Fontosak-e az online keresőrendszerek a szállodaiparnak, és ha igen, akkor miért illetve hogyan profitálhat ebből a szállodám leginkább?
  • Hogyan hirdessek kulcsszó alapú reklámmal itthon és a nemzetközi keresőkben?
  • Hogyan profitálhatunk a meglévő ügyfelekből e-mail marketing segítségével?

Jelentkezzen a „Szállodaipar: marketing az interneten” mesterkurzusra és kérdéseire választ kap, készüljön fel az on-line marketing mindennapi kihívásaira!

MOST ajándékkönyv minden jelentkezőnek

A képzés célcsoportja:

Szállodai marketing és kereskedelmi menedzserek, asszisztensei és mindenki aki ezt az iparágat kiszolgálja

A program célja:

Az intenzív mesterkurzus célja: gyakorlat -centrikus képzéssel segíteni a szállodaipar menedzsereinek mindennapi munkáját. A képzés után bevételeket növelhetnek és/vagy költségeket csökkenthetnek.

Mi a 4 napos program előnye:

- Intenzív, kiscsoportos gyakorlat-centrikus képzés („tudás eszencia a gyakorlatban”)
- A piacon elismert és tapasztalt előadó (Damjanovich Nebojsa, online kommunikációs tanácsadó és tréner, főiskolai és egyetemi előadó)
- eLearning támogatás (online elérhető oktatási segédeszközök: előadások, írásos összefoglalók, szakcikkek, egyéb eszközök, stb.)
- Személyreszabott tanácsadás (minden résztvevő 2 órás tanácsadást kap ingyen a tanultak jobb felhasználása érdekében)

Időpont:
2007. november 12, 19, 26; december 3.. (4 nap)jelentkezem

Előadó: Damjanovich Nebojsa online kommunikációs tanácsadó és tréner Professional Member of eMarketing Association

Részvételi díj: 288.000 Ft/fő +Áfa (büfével, ebéddel, tananyaggal, személyre szabott tanácsadással, eLearning támogatással, minden résztvevő az előadó által megjelentetett könyvet kap ajándékba)(A képzés díja a szakképzési hozzájárulásból finanszírozható!)

Időtartam: 4 tréning nap

Helyszín: Budapest

Akik a képzésen már résztvettek…
Hunguest Hotels Zrt, Corinthia Grand Hotel Royal, Rubin Hotels,
MÁV Hotels, Hotel Yacht Club, La Porta Budapest…

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény


A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

Mindig a Cég sajátosságaira, igényeire kidolgozva!

<<ugrás az oldal tetejére

 

Gyógyszeripar: marketing az interneten

 

Intenzív on-line marketing mesterkurzus 4 tréning napban, a gyógyszeriparra szabva -eLearning támogatással!

“…A jól megtervezett és kivitelezett eDetailing segíthet a márkamenedzsereknek abban, hogy célzottabban érjék el az orvosokat…” - Forrás: Pharma Voice, 2004. június

A gyógyszeripari marketing és márka menedzsereknek egyre inkább számolniuk kell az internettel, mint alternatív és költség hatékony kommunikációs csatornával, mely egyaránt alkalmas márkaépítésre és értékesítés ösztönzésre. Piaci előnyt jelent ennek az eszköznek az elsajátítása, nem beszélve az eDetailing komplex rendszerekről.

Mesterkurzusunk a 4 tréning nap során következő kérdésekre add választ:

  • Orvoslátogatás internet segítségével avagy, eDetailing itthoni lehetőségei: házon belül vagy külső szolgáltató?
  • Ki az OTC és ki a vényköteles gyógyszer honlapjának célközönsége, milyen az életstílusuk és milyen költséghatékony online marketing módszerekkel érheti el őket?
  • Hogyan fejlesztesse felhasználó centrikus és keresőbarát gyógyszeripari vállalati és hogyan a márka honlapot?
  • Miben más az online az offline OTC reklámtól?
  • Hogyan használjuk az online reklámot OTC termékeknél márkaismertség építésre, és hogyan az értékesítés ösztönzésre?
  • Milyen lehetőségeink vannak a vényköteles gyógyszerek laikusoknak történő online reklámozásában?
  • Hogyan használjon média vagy interaktív ügynökséget és hogyan a speciális cégeket online reklámkampányokban?
  • KPI azaz, kulcsfontosságú teljesítménymutatók a gyógyszeripari honlapok esetében
  • Mitől lesz egy vényköteles gyógyszer "beazonosítható" a weben, és hogyan építsünk "online hűséget" a laikusok körében?
  • Fontosak-e az online keresőrendszerek (szabadszavas keresők, katalógusok és link-gyűjtemények) a gyógyszeriparban, illetve hogyan profitálhat ebből az OTC honlapja leginkább?
  • Hogyan hirdessen kulcsszó alapú reklámmal a keresőkben?
  • Hogyan növelheti website látogatói hűséget e-mail marketing segítségével?

Jelentkezzen a „Gyógyszeripar: marketing az interneten” mesterkurzusra kérdéseire választ kap, és készüljön fel az on-line marketing mindennapi kihívásaira!

MOST ajándékkönyv minden jelentkezőnek

A képzés célcsoportja:

Gyógyszeripari marketing és márka menedzserek, asszisztensei és mindenki aki ezt az iparágat kiszolgálja

A program célja:

Az intenzív mesterkurzus célja: gyakorlat-centrikus képzéssel segíteni a gyógyszeripar menedzsereinek mindennapi munkáját. A képzés után bevételeket növelhetnek és/vagy költségeket csökkenthetnek.

Mi a 4 napos program előnye:

- Intenzív, kiscsoportos gyakorlat-centrikus képzés („tudás eszencia a gyakorlatban”)
- A piacon elismert és tapasztalt előadó (Damjanovich Nebojsa, online kommunikációs tanácsadó és tréner, főiskolai és egyetemi előadó)
- eLearning támogatás (online elérhető oktatási segédeszközök: előadások, írásos összefoglalók, szakcikkek, egyéb eszközök, stb.)
- Személyreszabott tanácsadás (minden résztvevő 2 órás tanácsadást kap ingyen a tanultak jobb felhasználása érdekében)

Előadó: Damjanovich Nebojsa online kommunikációs tanácsadó és tréner Professional Member of eMarketing Association

Részvételi díj: 288.000 Ft/fő +Áfa (büfével, ebéddel, tananyaggal, személyre szabott tanácsadással, eLearning támogatással, minden résztvevő az előadó által megjelentetett könyvet kap ajándékba)
(A képzés díja a szakképzési hozzájárulásból finanszírozható!)

Időpont:

2007. november 14, 21, 18; december 5. (4 nap)JELENTKEZEM

Időtartam: 4 tréning nap

Helyszín: Budapest, Art’otel , 1011 Bem Rakpart 16-19

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

Mindig a Cége sajátosságaira, igényeire kidolgozva!

<<ugrás az oldal tetejére

 

Bankipar: marketing az interneten

 

Intenzív on-line marketing mesterkurzus 4 tréning napban, a banki szektorra szabva -eLearning támogatással!

Önt is elgondolkoztatják a következő kérdések a mindennapi munkája során?

  • Hogyan fejlesztessek felhasználó centrikus és keresőbarát banki honlapot?
  • Ki a banki honlap célközönsége (B2B, B2C), és milyen költséghatékony online marketing módszerekkel érhetem el őket?
  • Fontosak-e az online keresőrendszerek a bankiparnak, és ha igen, akkor miért illetve hogyan profitálhat ebből a bankom leginkább?
  • Hogyan hirdessek kulcsszó alapú reklámmal az itthoni keresőkben, melyik célcsoportnak és hogyan mérjem a kampányok hatékonyságát?
  • Hogyan profitálhatunk a meglévő ügyfelekből e-mail marketing segítségével?
  • Miben segítenek a CRM rendszerek az online marketinget?
  • Hogyan értékeljek az online marketing akciók hatékonyságát? (KPI a közép és felső vezetésnek)

Jelentkezzen a „Bankipar: marketing az interneten” mesterkurzusra és választ kap kérdéseire, készüljön fel az online marketing mindennapi kihívásaira!

MOST ajándékkönyv minden jelentkezőnek!

A program célja:

A 4 napos intenzív mesterkurzus célja: gyakorlat-centrikus képzéssel segíteni a bankipar menedzsereinek mindennapi munkáját. A képzés után bevételeket növelhetnek és/vagy költségeket csökkenthetnek.

A képzés célcsoportja:

Banki marketing és márka menedzserek, asszisztensei és mindenki aki ezt az iparágat kiszolgálja.

Mi a 4 napos program előnye:

- Intenzív, kiscsoportos gyakorlat-centrikus képzés („tudás eszencia a gyakorlatban”)
- A piacon elismert és tapasztalt előadó (Damjanovich Nebojsa, online kommunikációs tanácsadó és tréner, főiskolai és egyetemi előadó)
- eLearning támogatás (online elérhető oktatási segédeszközök: előadások, írásos összefoglalók, szakcikkek, egyéb eszközök, stb.)
- Személyreszabott tanácsadás (minden résztvevő 2 órás tanácsadást kap ingyen a tanultak jobb felhasználása érdekében)

2007. október 10, 17, 31; november 7.JELENTKEZEM

Előadó: Damjanovich Nebojsa online kommunikációs tanácsadó és tréner Professional Member of eMarketing Association

Részvételi díj: 288.000 Ft/fő +Áfa (büfével, ebéddel, tananyaggal, személyre szabott tanácsadással, eLearning támogatással, minden résztvevő az előadó általmegjelentetett könyvet kap ajándékba)

(A képzés díja a szakképzési hozzájárulásból finanszírozható!)

Időtartam: 4 tréning nap

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

Mindig az Ön cégének sajátosságaira, igényeire kidolgozva!

 

Amennyiben bármilyen kérdése lenne a képzéssel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésére!

Bővebb információ: [email protected] Tel: (+36 1) 391-7958; Fax: (+36 1) 391-7959

<<ugrás az oldal tetejére

 

Hűség és kapcsolati marketing szeminárium

 

Ismeri Ön az 5 válaszarány-duplázó direkt marketing trükköt?

Tudja, miként maximalizálhatja a marketinges a CRM rendszer előnyeit?

Fel tudná sorolni az FMCG termékek 6 promóciós alapmechanizmusát?

És ezek közül melyek, hogyan alkalmazhatók az Ön iparágában?

Szeretné megnézni és elemezni a világ legjobb TV és sajtó hirdetéseit?

 

Jelentkezzen a 2 napos szemináriumra és választ kap kérdéseire!

MOST ajándékkönyv minden jelentkezőnek!

A hűség a profit forrása. Sokat hallunk és beszélünk róla, mégis kevés igazán jó példát látunk. Ez a szeminárium a márkahűség kialakításának praktikus oldalával foglalkozik a reklámtól a CRM rendszerekig.

A képzés célcsoportja:

Brand Managerek,

Marketing vezetők,

Értékesítési vezetők

A szeminárium céljai:

a hűség- és kapcsolati marketinggel kapcsolatos tudás elmélyítése
új módszerek, ötletek, nemzetközi példák megismerése
a korábbi tudás és tapasztalat felfrissítése és rendszerezése
újfajta gondolkodásmód – és egy kis szórakozás

A szeminárium 70%-a prezentáció (tudástranszfer), 30%-a tréning (készségfejlesztés)

Az előadó számtalan esettanulmányt, konkrét példát sorakoztat fel az elméletek illusztrálására.

Tartalmi vázlat:

1. Egy márka élete

Hogyan készül a „márka”?
A változó világ kihívásai (fogyasztók, cégek, technológia)
A kommunikációs eszközök prioritásának változása

2. A promóciókról

Mikor és miért, miért ne…
Kategóriák mechanizmusok, eszközök
Hogyan tovább?
Remények, nyeremények
Guerilla marketing

3. Direkt marketing

Rövid alapozás
Eszközök, módszerek hibák, válaszarányok
Adatbázisok – honnan mit
Direct response
Direct mail (ilyen egyszerű?)
Telemarketing
SMS
Geomarketing (hol a célcsoport?)
Kreatív megfontolások – kukakerülő technikák
Kuponok (Hogyan érdemes?)

4. Kapcsolati marketing

Ez nem DM?
Célok és eszközök
Internet marketing
Vírus és permission marketing – ki mit kér, ki mit kap?

5. Hűségmarketing

Eladni, eladni, eladni?
Egy kis matek (ROI)
A hűség több mint ismételt vásárlás
A hűségépítés módszerei és eszközei

6. CRM

Kinek mi a CRM? Customer Relationship Management
Csodafegyver?
Hogyan illeszkedik a funkciókba és a kommunikációs fázisokba?
Háttér, eszközök, mechanizmusok, feltételek

2007.május 21-22.JELENTKEZEM

Időtartam: 2 tréning nap

Előadó: Farkas Tibor

Részvételi díj: 144.000 Ft+Áfa/fő (büfével, ebéddel, tananyaggal,ajándék könyvvel)

Helyszín:Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

Mindig a Cége sajátosságaira, igényeire kidolgozva!

A képzés angol nyelven is elérhető!

 

Amennyiben bármilyen kérdése van a képzéssel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésére!

Bővebb információ: [email protected] Tel: (+36 1) 391-7958; Fax: (+36 1) 391-7959

<<ugrás az oldal tetejére

 

Gyakorlati marketing

A hatékony piacbefolyásolás eszköztára…

 

Mind többen felismerik, hogy az üzleti életben elengedhetetlen a marketing szakismeret. Nem elég, ha az értékesítés, illetve a marketing csapat figyel a piacra. A cég egészét át kell hatnia a piacorientációnak. De az elszántság és az elméleti tudás kevés. Rendszerezett gyakorlati ismeretekre, példákra, levonta tanulságokra van szükség. Ebben segít ez a tréning.

Kinek ajánljuk?

A cég minden olyan munkatársának, akinek munkája a piachoz kapcsolódik – a termékfejlesztéstől az értékesítésen keresztül az ügyfélkapcsolatokig – és szeretné marketing ismeretekkel bővíteni tudását
Maximum 1-2 év tapasztalattal rendelkező, illetve kezdő marketingeseknek

Célok:

Nélkülözhetetlen marketing alapismeretek elsajátítása, felfrissítése, rendszerezése.

Gyakorlati példák, esettanulmányok megismerése.

A piacbefolyásolás eszközeinek feltérképezése és felkészítés a gyakorlati alkalmazásra.

A program

1. Marketing alapok

Alapfogalmak definíciók
Szerepek, folyamatok
Marketing válaszok a változó világ kihívásaira

2. Marketing elemzés

Piackutatás – módszerek, eszközök, források
Környezetelemzés és SWOT analízis – merre tovább?
Szegmentálás, differenciálás, pozícionálás
Piaci stratégiák
Marketing terv – a térkép

3. Marketing Mix

A marketing mix klasszikus és újabb elméletei (4P, 8P, 4C)
Marketing vagy értékesítés?
B-2-B vagy B-2-C (üzleti vagy fogyasztói marketing)

4. A termék (szolgáltatás)

Terméket a fogyasztónak? Vagy fordítva?
Márkaépítés – a piaci réstől a monopol termékekig
Termék életciklus – van ilyen?
Árképzési technikák és alkupozíciók – a hasraütéstől a yield managementig

5. Marketingkommunikáció

Mi az ATL (above-the-line) és a BTL (below-the-line) és hol a vonal?
Public Relations
Reklám – amihez mindenki ért
Média mix – a cetlitől az internetig
Médiaválasztás és a speciális mutatószámok
Promóciók és egyéb értékesítésnövelő technikák
Direkt marketing, kapcsolati marketing

6. Együttműködés

Belső: R&D, PR, HR, értékesítés, beszerzés
Beszállítóválasztás és értékelés
Stakeholder analízis
Külső: – belső erőforrás, nagy ügynökség vagy kis stúdió
Briefing készítés
Szervezés, végrehajtás, ellenőrzés, értékelés

 

Miért érdemes részt vennie?

A képzés alatt alatt átfogó képet szerezhetnek a marketing alapvető eszközrendszeréről
A tréning eredményeként a korábbi tudást és tapasztalatot immár jól strukturált rendszerbe tudja helyezni
Gyakorlataink segítségével új szemszögből tekinthetnek munkájukra, új eszközöket kapnak a hatékony munkához
Tanácsadónk szakmai tapasztalata garantálja, hogy mindenki számára érdekes és hasznos lesz a kurzus

Időpont:2007. április 16-17.  (2 nap) JELENTKEZEM

Időtartam: 2 tréning nap

Előadó: Farkas Tibor

Részvételi díj: 144.000 Ft/fő +Áfa (büfével, ebéddel, tananyaggal, ajándék könyvvel)

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

MOST ajándékkönyv minden jelentkezőnek!

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

Mindig a Cége sajátosságaira, igényeire kidolgozva!

A képzés angol nyelven is elérhető!

Amennyiben bármilyen kérdése van a képzéssel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésére!

Bővebb információ: [email protected] Tel: (+36 1) 391-7958; Fax: (+36 1) 391-7959

<<ugrás az oldal tetejére

 

Vezetői karrier programok/ Leadership programok

2007. április 20 – 2007. június 8.

Néhány ritka kivételtől eltekintve, vezetőnek nem születik az ember, hanem azzá lesz. A következő modulok olyan jól működő stratégiákkal szolgálnak a sikeres vezetéshez, amelyek megvalósulásakor a csapat jó hangulat megőrzése mellett éri el a hatékonyság javulását.„Kapcsold szervezeted teljesítményét magasabb fokozatra egy olyan világklasszis módszerrel, amellyel el tudod érni azt, hogy a Te vezetői gyakorlatod legyen a legjobb gyakorlat.”

A 5 modulos képzés egységei modulonként külön-külön is látogathatóak

Modulok Árai: 1 tréning nap 76.900 Ft+Áfa/fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)

2 tréning nap 144.000 Ft+Áfa/fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)

5 Modulos Ár: 7 tréning nap 490.000 Ft+Áfa/fő / 7 tréning nap (tananyaggal,

büfével, ebéddel, ajándék könyvvel)


A képzés díja a szakképzési hozzájárulásból finanszírozható az 5 modulos
részvétel esetén!

Kedvezmények: több fő jelentkezése esetén 10 % kedvezmény!
Egyéni jelentkezőknek az 5Modulos részvétel esetén részlet fizetési lehetőséget biztosítunk!

A programot elvégzők az amerikai AchieveGlobal oklevelét kapják!

A jelentkezőknek egyéni tanácsadást is biztosítunk a program mélyebb elsajátítása érdekében!

Vezetői- Leadership programok vállalati kihelyezett formában is elérhetőek, akár angol nyelven!

Amennyiben bármilyen kérdése lenne a képzésekkel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésére!

Bővebb információt kérhet az [email protected] címen.

Telefon: (1) 391 7958 Fax: (1) 391 7959

<<ugrás az oldal tetejére

 

Csapatom motiválása

(Motivating Others®)

 

Fontos képesség, amellyel el lehet érni, hogy a beosztottak minden szerepben és funkcióban eredményesebben tudjanak működni.

A résztvevők:

áttekintik a motivációs elméleteket
értékelik, hogy mit jelent a motiváció a Leadership rendszerben:
o motivációk és egyéni igények
o a cél húzóereje
o hatékony kommunikáció vezetése
o ellentmondásos helyzetek kezelése
o dicséret és elismerés
meghatározzák saját motivációs tényezőiket
meghatározzák munkahelyi motivációs lehetőségeiket

Időtartam: 1 tréning nap

Részvételi díj: 76.900 Ft+Áfa/ fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

<<ugrás az oldal tetejére

 

Befolyásolás a nyerő-nyerő (Win-Win) pozició érdekében

(Influencing for Win-Win Outcomes®)

 

A modul bemutatja, hogy miként lehet befolyást gyakorolni a kölcsönösen előnyös eredmény érdekében. Olyan eszközöket ad a résztvevők kezébe, amelyek segítségével képesek lesznek eredmény-orientált megközelítésben megosztani az ötleteiket, és el tudják nyerni mások támogatását ahhoz, hogy ezek az ötletek meg is valósuljanak.

A modul során elsajátítható kulcslépések:

  • tervezés a siker érdekében
  • kölcsönös bevonódás
  • javaslatok,előnyök bemutatása
  • véleménykérés
  • várható ellenvetések kezelése
  • támogatás kérése
  • feladatvállalás tisztázása
  • akcióterv

Időtartam: 1 tréning nap

Részvételi díj: 76.900 Ft+Áfa/ fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

<<ugrás az oldal tetejére

 

Coaching: Kihozni a legjobbat az egyénekből

Coaching: Bringing Out the Best in others®

A hatékony coaching célja maximalizálni mindazoknak a teljesítményét, akik hatással lehetnek a szervezet egészére: a dolgozókét, a menedzserekét, az ügyfelekét és a beszállítókét. A coaching ismeretek alkalmazásával az egyének motiváltak lesznek, védik és támogatják egymást a közös cél, a csúcsteljesítmény elérése érdekében.

Ez a modul segít a résztvevőknek felismerni a lehetőséget a choachingolásra és olyan ismereteket nyújt, amelyek segítségével a vezetők bárkiből ki tudják hozni a legjobbat.

Kulcslépések:

  • lehetőség a coachingra, a cél megfogalmazása
  • a másik személy beleegyezése, a bizalom
  • helyzet tisztázása, egyetértés a problémában
  • lehetséges akciótervek egyeztetése
  • megállapodás
  • rövid és hosszú távú támogatás.

A program célja: hogy a résztvevők a képzés végén képesek legyenek:

  • a coaching előtti, közbeni és utáni lépéseket megtervezni,
  • kezdeményezni sikeres coaching beszélgetést,
  • a cél elérését akadályozó „holtpont”-ot megtalálni, és áttörni a személyes gátakat
  • elemezni a munkatárs teljesítményét; a rapport technika segítségével felfedni a saját megoldásokat és megerősíteni
  • a szükséges ismeretek gyakorlatba való átültetését hatékonyan segíteni,
  • tervezni és támogatni a hosszú távú szakmai fejlődést mind az egyént, mind a csoportot illetően.

Időtartam: 2 tréning nap

Részvételi díj: 144.000 Ft+Áfa/ fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

<<ugrás az oldal tetejére

 

Konfliktuskezelés

(Moving From Conflict to Collaboration®)

A munkahelyi változások kezelésében újabban a hatékony együttműködésre helyezik a hangsúlyt.

A cég minden szintjén elvárják az egyéntől, hogy tudjon együtt dolgozni másokkal, olykor még keresztfunkciókat betöltve is, kezelje a problémákat és olyan döntéseket hozzon, amelyek egykor a vezetők kizárólagos feladatai voltak.

Bár az együttműködés a teljesítmény javulásához vezet, konfliktusok forrásává is válhat. Ennek megfelelően az egyénnek a szervezet minden szintjén képesnek kell lennie sikeres konfliktuskezelésre.

A modul segít a konfliktushoz való viszonyulásunk megértésében. Egy strukturált folyamatot tanít meg, amellyel konstruktívan láthatunk hozzá a konfliktusok kezeléséhez. A folyamat segítséget nyújt abban, hogy a konfliktus által gerjesztett energiát olyan pozitív irányba tereljük; mint például munkakapcsolataink javítása és közös megoldások keresése.

Kulcslépések, amelyek a program vázát képezik:

  • kölcsönös érdekeltség kialakítása
  • a másik személy álláspontjánakmegismerése
  • a problémával kapcsolatos saját megközelítésünk és kihatásának bemutatása
  • döntés a megfelelő cselekvési tervről
  • elismerés kifejezése a másik személy erőfeszítéseivel kapcsolatban.

Időtartam: 1 tréning nap

Részvételi díj: 76.900 Ft+Áfa/ fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

<<ugrás az oldal tetejére

 

Változásmenedzsment

Personal Strategies for Navigating Change®

 

A változások új elvárások és kihívások elé állítják a szervezet minden munkatársát. Ha az egyéneknek nincs személyes stratégiája a változások eredményes kezeléséhez, akkor az emberek bizonytalanná válhatnak, és a kommunikáció is csődöt mondhat.

Ez a modul a változásmenedzsment olyan megközelítését mutatja be, amelyet az egyének, bármely szervezetnél dolgozzanak is, eredményesen tudnak alkalmazni. A résztvevők megvizsgálják azokat a készségeket, amelyek segítenek szembenézni a változásokkal (akár egyénileg, akár csoportosan,) valamint olyan stratégiákat dolgoznak ki, amelyekkel a váratlan helyzetekhez is eredményesen tudnak alkalmazkodni.

A program eredményeként:

felkészülnek a változást követő események dinamikájának eredményes irányítására tudatára ébrednek a bennük lakozó rugalmasságnak, mely leleményességük, hozzáértésük, gyakorlati jártasságuk összessége alkalmazni tudják a változási stratégiát, szemléletmódot és eszközöket, hogy ezáltal fokozzák mind a maguk, mind a csapatuk eredményességét megértik, hogy a változásnak milyen egyéni - beleértve az érzelmi hatásokat - és kollektív hatása van a munkacsoportrafelmérik hatékonyságukat a változás-irányítás területén

Időpont:2007. december 10-11. JELENTKEZEM

Időtartam: 2 tréning nap

Részvételi díj: 144.000 Ft+Áfa/ fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

Személyes hatékonyság fejlesztését célzó programok

  • Interkulturális alkalmazkodás
  • Hatékony időgazdálkodás
  • Professzionális tárgyalási ismeretek
  • A hatékony együttműködés kulcsa - Enneagram
  • CsoportEredményességi Tréning -CSET
  • Jövőválasztás
  • Burnout Szindroma
  • Asszertívitás

Toborzás, kiválasztás

<<ugrás az oldal tetejére

 

Interkulturális alkalmazkodás és kommunikáció

(Kommunikáció a kultúrák között)

Áttekintés

A globalizáció folyamatában a vállalatok – különösen a nemzetközi vállalatok – óhatatlanul szembesülnek a kulturális különbözőség problémájával. Az üzleti tevékenység sikere nagymértékben függ attól, hogyan kezelik ezeket a különbözőségeket. Ebből a szempontból a vezetők szerepe kiemelkedő fontosságú, mivel legtöbbször multikulturális környezetben dolgoznak. Életbevágó, hogy megértsék a kulturális különbözőségek természetét, hogy képesek legyenek meghatározni (és kezelni) saját és partnereik kulturális profilját és felhasználni azt, mint a hatékonyság növelésének lehetséges eszközét. A kulturális dimenziók segítségével a kultúrák közötti kommunikáció készsége nagymértékben fejleszthető és ez hatékonyabb vezetői stílust eredményez.

A kulturális különbözőségekkel foglalkozó legtöbb tréning tanácsot ad arra, hogyan dolgozzunk együtt más kultúrából származó emberekkel. Ez a tréning egy lépéssel tovább megy. Hatékony vezetéshez nem elegendő megtanulnunk miként éljünk együtt más kultúrákkal. Igazi nyereség a multikulturális készségek, kompetenciák fejlesztésével érhető el; azzal a készséggel, mely lehetővé teszi, hogy profitáljunk az egyes kultúrák közti különbségekből felhasználva a különböző megközelítés nyújtotta előnyöket.

Ajánljuk:

Ezt a programot mindazoknak, akiknek inter vagy multikulturális környezetben kell helytállniuk, kiküldetésbe mennek, külképviseleti munkát végeznek, nemzetközi környezetben dolgoznak, tárgyalnak, külföldi üzleti útra mennek, külföldi partnercégekkel állnak kapcsolatban és mindazoknak akik érdeklődnek a téma iránt.

Kulcselemek

Kultúra megértése

Mi a kultúra?
Értékek és viselkedés kapcsolata
Általános, kulturális és személyes jellegzetességek
Kulturális beállítódás kialakulása

Kultúra alapjai

Viszonyulás személyekhez
Viszonyulás a kötelezettségekhez/törvényekhez
Viszonyulás az időhöz
Viszonyulás az irányításhoz/környezethez

Kultúránk és más kultúra

Kulturális dimenziók
Kulturális profilok
Kultúrák gyökerei
Más szemével látni/látszódni

Kultúra és kommunikáció

Kommunikációs stílusok
Beszélgetési stílus, ritmus
Non-verbális kommunikáció
Harmónia és tapintat („arc-mentés”)

Kultúra és munkahely

Hofstede modell
o Viszonyulás a hatalomhoz
o Viszonyulás a bizonytalansághoz / ismeretlenhez
o A pozíció/státusz forrása
Munkahelyi értékek és normák
Munkatempó
Kulturális különbözőségek hatása a vezetői gyakorlatra
Kulturális különbözőségek hatékony kezelése

 

Eredmény, készség-fejlesztés

A képzés végére a résztvevők megismerik és elsajátítják a kulturális sajátosságokat és ezek segítségével megértik a különböző kultúrák közötti kölcsönhatások jellemzőit. Ezzel egy időben kialakítják maguknak a számukra érdekes kultúrák képét, profilját, mely alapot nyújt ahhoz, hogy megértsék a megfigyelt viselkedés mögötti okokat. Hatékony kommunikációs készséget fejlesztenek ki a partnereikkel történő együttműködéshez. Fejlődik a kultúrák közötti vezetéshez szükséges viselkedés-minták palettája. Egyéni akciótervet dolgoznak ki a tréningen tanultak alkalmazására az egyéni és csapat feladataik során.

Hatékony kommunikáció multikulturális környezetben
Az időhöz, hierarchiához, vezetéshez, döntéshozáshoz való viszony jobb megértése, kezelése
Személyügyi munka javulása
Érvelés más kultúrából származó személlyel
Kapcsolat-építés más kultúrákkal

Kulturális különbözőségek kezelése az üzleti hatékonyság növelésére

2007. október 18-19. (2 nap)
2007. december 5-6. (2 nap)
jelentkezem

Időtartam: 2 tréning nap

Előadó: Dr. Balogh Gábor

Részvételi díj: 144.000 Ft+Áfa/ fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

<<ugrás az oldal tetejére

 

Hatékony Időgazdálkodás-Time management

(Time Managament)

Áttekintés

Úgy tűnik, korunk nem más, mint állandó versenyfutás az idővel, túlzsúfolt határidőnaplókkal, azonnali válaszok igényével, állandóan növekvő termelékenységi igényekkel, szétforgácsolt feladatokkal, stb. Különösen a vezetők panaszkodnak, hogy elveszítették uralmukat saját idejük felett. Intézkednek, ahogy a dolgok jönnek, úgy tűnik folyamatos tűzoltással töltik idejüket, ami érthetően frusztrációhoz, stresszhez és cinizmushoz vezet nem is beszélve a túlzott rohanás, kapkodás miatt bekövetkező hibákról.

Sok publikáció és tréning foglalkozik és ajánl technikákat a szervezés javítására és az időgazdálkodás optimalizálására. Azonban ha igazán hatékonyan akarunk az időnkkel gazdálkodni, akkor e módszertani ajánlásokon túl meg kell szívlelnünk az alábbiakat:

Fel kell ismernünk időszemléletünk jellegzetességeit, csapdáit.
Ahelyett, hogy arra törekednénk, hogy minél többet tegyünk minél rövidebb idő alatt, tanuljunk meg kevesebbet tenni a rendelkezésünkre álló időben.
Ötvözzük a szervezési fegyelmet rugalmassággal

Kulcselemek

Időgazdálkodás alapjai

Az idő és magunk jobb megértése

Saját időnk értéke
Az idő természete
Saját beállítódásaink

Időgazdálkodási csapdáink

Túl sok munka

Túl sokat akarunk
Túl sok munka elvállalása (Nem tudunk nemet mondani)

Túl kevés idő (Idő-rablóink és ezek kezelése)

Külső tényezők

Értekezletek
Váratlan feladatok/megszakítások
Váratlan látogatók
Időigényes főnök és beosztott
Telefon, e-mail
Papírmunka
Utazás

Belső tényezők (Szervezettség hiánya)

Fókuszálás hiánya
Halogatás
Nem szereztünk be mindent a feladat megkezdése előtt
A feladat alábecslése

Tanuljunk meg kevesebbet csinálni

Prioritások kiválasztása

Időgazdálkodásunk felmérése
Prioritások felállítása

Pareto elv

Fontos - sürgős

Stratégiai – taktikai, döntéshozatal

Célvezérelt tervezés

Célkitűzés

Célok lebontása feladatokra

Mások hatékony kezelése

Tanuljunk meg nemet mondani
Delegálás
Mások nevelése

Legyünk szervezettek

Tervezzünk hatékonyan

Ne csak másokra, magunkra is tervezzünk

Napi, heti munkaciklus

Napi, heti, havi tervezés

Fontos dolgokat előre
Feladatok összevonása
Tervezzük be a váratlant

Legyünk rugalmasabbak

Naptárunk folyamatos felül-vizsgálata
Tanuljunk a tapasztalatokból

 

Eredmény, készség-fejlesztés

Célirányos és eredmény-orientált tervezés, saját belső készségeinken alapuló prioritások a mindennapi munkában. Az idő-fecsérlő elemek felismerése és kiiktatása. Figyelem-felhívás a fontos és sürgős dolgokra, ezek szétválasztása és a helyes hozzáállás kialakítása. A leghatékonyabb személyes irányítási technikák elsajátítása.

Eltökéltség
Tervezés
Szervezési készség
Döntés-hozási készség
Önfegyelem, fókuszálás
Érzelmi intelligencia
Pro-aktivitás
Stratégiai gondolkodás
Időcsapdák felismerése

Prioritások felállítása

Időpont:

2007. szeptember 26. (1 nap)
2007. november 15. (1 nap)

JELENTKEZEM

Időtartam: 1 tréning nap

Előadó: Dr. Balogh Gábor

Részvételi díj: 76.900 Ft/fő +Áfa (büfével, ebéddel, tananyaggal)

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

<<ugrás az oldal tetejére

 

Professzionális tárgyalási ismeretek

(Professional Sales Negotiations Training®)

 

A program célja, hogy átadjuk a résztvevőknek azt az új koncepciót, amely kulcsa a sikeres tárgyalás tervezésének, és vezetésének.

A három modulból felépülő tréningen - Megértés, Tervezés, Vezetés - a résztvevők:

  • elsajátítják azt az elméleti szerkezetet, amely segítségével sikerrel zárhatnak egy tárgyalást,
  • tudatosítják hogyan és mitől lesz hatékony egy tárgyalás,
  • analizálják és meghatározzák a tárgyalástervezés legkritikusabb pontjait,
  • meghatározzák azokat a legfontosabb lépéseket, amelyek elengedhetetlenek a végső, sikeres megegyezéshez,
  • a tárgyalásvezetés elemeinek tudatos használatával fejlesztik képességeiket, növelik önbizalmukat.

A tréning által elkerülhetővé válnak azok a meglepő fordulatok, amelyek meghiúsíthatják a

tárgyalás sikerét.

Mi a program előnye?

Értékesítők számára:

javuló egyéni teljesítmények,
tudatos kontroll végig a tárgyalás folyamán,
nagyobb önbizalom a kihívások kezelésében.

A vevőknek:

javuló kapcsolatok, biztosítva mind a szervezeti, mind a vásárlói előnyöket,
kölcsönösen előnyös megegyezés a szervezet/cég szükségleteinek,

céljainak megfelelően.

A tréninget ajánljuk:

tapasztalt, mindennapos értékesítéssel foglalkozó szakembereknek,
üzletvezetőknek,
sales managereknek,
azon vezetők, középvezetők, akik embereket, projekteket vezetnek,

Időtartam: 1 tréning nap

Részvételi díj: 71.900 Ft+Áfa/ fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

<<ugrás az oldal tetejére

 

A hatékony együttműködés kulcsa - Enneagram

 

Enneagram-karakterisztika: mint az önismeret, a humán kompetenciafejlesztés
és a hatékony együttműködés kulcsa

Az Enneagram is személyiségtípusokat határoz meg, kilenc emberi alaptípust foglal rendszerbe. Nem beskatulyáz, hanem a motivációk, a külső és belső jellemvonások megfogalmazása mellett együttműködési elveket határoz meg mind a magán-, mind pedig az üzleti életben.
Az Enneagram nem más, mint egyfajta lelki térkép az optimális együttműködés elősegítéséhez.
Az Enneagramot az üzleti élet számos területén használhatjuk, pl.:

      • Humán erőforrás-gazdálkodásban (HRM): a megfelelő irodai légkör kialakításában, a hatékony kommunikációs és tárgyalási kultúra megteremtésében, a kultúra-közi ellentétek és diverzifikációs problémák kezelésében.
      • Ügyfélkapcsolat-kezelésben (CRM): a harmonikusabb ügyfélkezelés kialakításában, stresszhelyzetek feloldásában és problémás ügyfelek és szituációk kezelésében.
      • Szolgáltatási / kereskedelmi folyamatok támogatásában (Sales)
      • Cégvezetésben: stratégia-alkotásban, a céges és egyéni érdekek harmonizálásban, változáskezelésben

Program leírás:
Az Enneagram sajátos személyiségtipológia, amelynek segítségével lelki és szellemi dimenziókat mozgósíthatunk. Mind a kilenc típus jól meghatározható mentális és emocionális tulajdonságokkal és motivációval rendelkezik, amelyek alapvetően befolyásolják a karakter fejlődését és az illető tapasztalatainak beépülését az adott személyiségbe. Az Enneagram  kilenc emberi alaptípust foglal rendszerbe, és a folyamatok elemzésével eljuthatunk a a felismerés és tudatosság magasabb szintjére, ahol az önismeret segítségével hatékonyabban tudunk másokkal együttműködni. A szervezetek mindenhol egyre pontosabban kívánják meghatározni ügyfeleik és alkalmazottaik igényeit, továbbá a leghatásosabb kommunikáció módjait. Szeretnék humánusabbá, emberközpontúvá tenni a munkahelyeket, ezáltal megtartani a legjobb munkaerőt, és fokozni a termelékenységet. Ehhez nélkülözhetetlen a vezetők fejlett önismerete és a különböző típusú munkatársak helyzettől függő és hatékony irányítása. Az Enneagram tökéletesen megfelel ennek az igénynek a kielégítésére.

Eredmény:
A program végére a résztvevők képessé válnak

  • ...felismerni a saját alapkarakterüket, valamint meghatározni a munkatársaik karakterét. Ez a tudás segítséget nyújt nekik a csapatépítésben, az új munkatársak integrációjában, a karriertervezésben, az ügyfélkezelésben, a pozitív, egészséges versenyszellemű irodai légkör kialakításában, valamint a konfliktusok kezelésében;
  • … az egyértelmű, céltudatos verbális és non-verbális kommunikáció használatára, a státuszmeetingek hatékonyságának növelésére, a kommunikációs „csúszások” kezelésére és a csapaton belüli kommunikáció javítására;
  • … megtervezni és ütemezni az idejüket, prioritásokat felállítani, feladatokat delegálni, az időhiányból és határidők betartásából adódó stresszhelyzeteket kezelni;

<<ugrás az oldal tetejére

 

CsoportEredményességi Tréning -CSET

 

avagy a hatékony csoport, mint a problémamegoldás Közege és Eszköze

Eredményes az Ön munkacsoportja?

Ismeri csapatának saját gyengeségeit? Tudta,

…hogy minden csoport eltérő igényekkel és adottságokkal rendelkezik?

hogy a szervezet sikere attól a tudástól, és készségektől függ, amelyeket az egyes csoporttagok behoznak a probléma-megoldási folyamatba?

A tréning célja:

Segíteni a vezető-alkalmazotti, illetve az alkalmazott-alkalmazotti csoportok munkáját, hogy elsajátítsák a céljaik eléréséhez szükséges készségeket.

Segíteni abban, hogy a csoporttagok hatékonyabban dolgozzanak együtt.

A Csoport Eredeményességi Tréning képes ellátni az újonnan felállított vagy nehézségekkel küzdő csoportokat azokkal az eszközökkel, amelyek az önkorrekcióhoz és az előrehaladáshoz szükségesek. A tréning felhívhja a tagok figyelmét csoportos gyengeségeikre és megismerteti velük a csoportos munka fejlesztéséhez szükséges készségeket. A tréning során alkalmazott feladatok azt gyakoroltatják, hogyan lehet ezeket az új készségeket alkalmazni a mindennapi csoportmunkában és a feladatok elvégzésében.

Milyen készségekre van szüksége az adott munkacsoportnak?

Mivel minden csoport eltérő igényekkel és adottságokkal rendelkezik, ezért a tréninghez tartozik egy előzetes Szükséglet felmérő kérdőív, amely segít meghatározni azokat a speciális ismereteket, készségeket és képességeket, amelyeket a csoport tagjainak leginkább szükséges fejleszteni illetve elsajátítani.

Milyen készségek fejleszthető a CsoportEredeményességi Tréning által?

A CSET a munkacsoportokat, mint a hatékony problémamegoldás eszközét és közegét fejleszti. Ennek tükrében az eredményes munkavégzés céljából az alábbi lépéseket sajátítják el a résztvevők:

1. Hatékony tervezés: ebben a modulban a résztevők megismerhetik és begyakorolhatják az alábbi részfeladatokkal kapcsolatos ismereteket és készségeket:
- a jövőkép megalkotása
- küldetésük tisztázása
- céljaik és célkitűzéseik meghatározása
- megállapodás az együttműködési szabályokban
- akciótervek kidolgozása és az egyéni feladatok kiosztása
- az értékelési módszerek kidolgozása
2. Hatékony megbeszélés. A tréning során a csoporttagok megismerkednek azokkal az eszközökkel, amikkel munkájuk során megbeszéléseiket hatékonyabbá tudják tenni, mint:
- megbeszélés céljának meghatározása
- előzetes felkészülés
- a megbeszélés dinamikájának kezelése
- utókövetés
3. Csoportos problémamegoldás.
- A csoporttagok megismerkednek a csoportos problémamegoldás 6 lépésből álló modelljével és annak alkalmazásával.
- Gyakorlati probléma-megoldási eszközöket kapnak és gyakorolnak be, úgy mint: barinstorming, ok-okozati elemzés, Pareto-elemzés, és erőtérelemzés hazsnálata.
4. Egyetértésen alapuló döntéshozatal.
- A csoporttagok begyakorolják, hogyan kell az eltérő információkat és nézőpontokat felhasználni.
- Megismerik a csoportos döntéshozatal folyamatát.
- Megismerkednek az egyetértésen alapuló döntéshozatal irányvonalait,
- a szinergiák a csoportos döntéshozatalra gyakorolt hatásait.
- Begyakorolják az egyetértés gyorsabb elérését célzó technikákat.
5. Csoportközi és csoporton belüli kommunikáció. A csoporttagok az alábbi kommunikációs ismereteket sajátíthatják el e tréningmodul által:
- folyamatos tájékoztatás
- kétirányú kommunikációs stratégia
- előadói készségek
- rendelkezésre álló médiák hatékony használata

A csoporttagok hatékony együttműködéséhez szükség van a csoportfenntartó funkciók ismeretére. Ezeket a funkciókat a résztvevők az alábbi modulok segítségével ismerhetik meg:

6. Önmagunk és mások megértése, ez a modul az értékek tisztázásához nyújt segítséget.
7. Személyközi készségek. Ebben a modulban a csoporttagok
- begyakorolják, hogyan kell hatékonyan visszajelzést adni és kapni
- kifejleszthetik a meghallgatási készségüket
- megtanulhatják leküzdeni ellenállásukat
- és kezelni a konfliktusokat.
8. Csoportdinamika és csoportos vezetés. Ez a modul
- segít megérteni a csoportszerepeket, funkcióikat és fenntartásuk módszereit
- megismerteti a csoport hatékonyságának értékelését
- segít felismerni a csoportfejlődés fázisait.
- A résztvevők megvizsgálják a hatalom és a versengés hatásait,
- gyakorolják a támogató irányítást.

<<ugrás az oldal tetejére

Időtartam: 2 nap

 

Jövőválasztás

 

Mi a Jövőválasztás?

Megfelelő célok meghatározásával mindannyian képesek vagyunk arra, hogy megalkossuk saját jövőnket, és ezzel változásokat indítsunk el. A Jövőválasztás egy olyan közvetlen módszer, melynek segítségével:

egy csoport tagjai képessé válnak arra, hogy jövőképüket összehangolják;
nő a munkavállalók elkötelezettsége
lehetőség adódik mélyreható és gyors stratégiai változások megalkotására és elérésére

A jövőtervezés egy csoport életében mindig izgalmas, intenzív és célirányos időszak. A tréning lehetőséget nyújt a csoporttagok kreativitásának, lelkesedésének, vágyainak kibontására és összefogására egy közös cél elérésének érdekében. Mindez lépésről lépésre megy, így a választott jövő képe és megvalósításának terve folyamatosan épül ki. A megvalósítás, majd az utókövetés szakasza pedig biztosítja a közösen meghatározott cél elérését.

Hogyan segíthet a Jövőválasztás a szervezeteknek?

A választott jövő elérésének és ezzel a hatékonyság és profit növekedésének a feltétele, hogy a vezetés elkötelezze magát a Jövőválasztás mellett. Ezután a Jövőválasztási megbeszélése során a csoport végigmegy a folyamat 8 lépésén. Ezek után a folyamat még rendezettebbé válik a támogatás, a nyomon követés, végül az értékelés szakaszai révén. A folyamat sikeres megvalósítása közben nemcsak a közös várt jövő valósul meg, de egyre több ember kapcsolódik be, és ezáltal nagyobb mennyiségű humán energia szabadul fel.

Mikor kell a Jövőválasztást alkalmazni?

A tréninget azoknak a szervezeteknek vagy munkacsoportoknak ajánljuk, ahol:

1. az egész szervezetben vagy csoportban igény van a változtatásra, azaz ha nagyobb mértékű az elégedetlenség és a cselekvőkészség, mint az ellenállás a változásokkal szemen; vagy
2. ha a szervezet átmeneti időszakban van, azaz erőtlenség, zavarodottság, stressz, irányvesztettség jellemzi a kollégákat, ha önértékelésük megkérdőjeleződik a szervezeten belül, ha nincsenek meghatározó közös értékek, és ezáltal nincs bizalom a csoporttagok részéről a csoporttal szemben. A szervezetnek és tagjainak nincs jövőképe.

A Jövőválasztás nyolclépéses modellje:

A tréning során a résztvevők megismerkednek a Jövőválasztás nyolclépéses modelljével, majd a lépéseket saját szervezetükre alkalmazva megteremtik közös jövőképüket, és kidolgozzák a megvalósítás folyamatát az alábbiak szerint:

1. Tekintsük át a múltat!
2. Határozzuk meg mai az, ami működik és mi az, ami nem!
3. Értékek és hitek meghatározása
4. A fontos események, eredmények, és trendek meghatározása
5. Alkossuk meg a választott jövő képét!
6. Fordítsuk le a jövőképet cselekvési célokra!
7. Tervezzük meg a tennivalókat!
8. A terv megvalósításának felépítése

A tréning során elsajátított ismeretekkel a szervezet képessé válik arra, hogy a modellt önállóan alkalmazza, ezáltal megteremtődnek a jövőtervezés folyamatának támogatásának és az utókövetésnek a feltételei is.

Időtartam: 2 nap

<<ugrás az oldal tetejére

 

Burnout Szindroma –

A kiégés tünet együttesének megelőzése és hatékony kezelése

Kiégés: K.O a 12. menetben. Hogyan lehetünk győztesek?

A munkája nem jelent már kihívást Önnek?
Feladatait megszokásból, különösebb lelkesedés nélkül végzi?
Kimerültnek és frusztráltnak érzi magát a napi hajtásban?
Úgy érzi, alkalmatlan a feladatára?
A kapcsolatai kezdenek kiüresedni, az ügyfeleihez képtelen személyes síkon is közeledni?

Még nincsenek ilyen tünetei, de attól fél, hogy Önnél is előfordulhatnak? A munkatársai között fedezett már fel hasonló jeleket? Szeretné megelőzni, hogy Önnél vagy a környezetében mindez fellépjen?

Ha bármelyik kérdésre igennel válaszolt, akkor jöjjön el a Burnout szindróma – a kiégés tünetegyüttesének megelőzése és hatékony kezelése tréningünkre!

A tréning azok számára kerül megrendezésre

  • akik szeretnék jobban megérteni a kiégés jelenségét
  • eszközöket szeretnének kapni, hogy megelőzzék, vagy idejében felismerjék és a korai stádiumában kezeljék a kiégést önmaguknál és a közvetlen környezetükben.

Megismertetjük Önnel

  • a kiégés fogalmát, okait
  • a testi-lelki tüneteit és a felismeréshez szükséges elemeket
  • a kiégés 12 lépcsős folyamatát
  • a megelőzés és a hatékony kezelés lehetőségeit
  • a kiégett ügyfelekkel való bánásmódot.

Megmutatjuk,
hogy a kiégéshez vezető út mely szakaszán tart lefelé és
Segítünk abban,
hogy elinduljon felfelé!
Hosszú távon támogatjuk az eredményességhez vezető úton!
A képzés előtt a résztvevők kiválasztják a 8 dimenziós kiégés-leltárból azokat a tételeket, melyeket önmagukra nézve igaznak találnak. Eredményül egy olyan 8 dimenziós pókhálót kapunk, amely világosan mutatja, hogy mely területeken érdemes beavatkozni, milyen készségeket kell erősíteni. Ennek alapján a tréning során személyreszabott megoldásokat dolgozunk ki.

A tréning hangsúlyos elemei:

  • A kiégés 12 lépcsős folyamata
  • A kiégés megnyilvánulásának nyolc dimenziója, egyéni megoldások
  • Prioritások. Az egészséges időbeosztás kördiagramja
  • A negatív gondolatok valóságpróbája
  • Szerepelvárások, szerepkonfliktusok
  • Asszertivitás, kommunikáció (pozitív, negatív érzések kifejezése, nemet mondás, tisztázó beszélgetések)
  • Kritika és gondoskodás
  • Célok és értékek: egyéni és szervezeti célok és értékek összehangolása.
  • Helyünk a szervezetben. Jövőképünk.
  • Egyéni és szervezeti motivációk
  • Feladatok, erőforrások és kompetenciák.

A képzés a korszerű kommunikációs és kognitív pszichológiai ismereteket felhasználva, gyakorlatias formában kínál valódi megoldásokat a kiégés megelőzésére és kezelésére.

Időpont:           

2007. szeptember 20-21. (2 nap)
2007. október 17-18. (2 nap)
2007. november 29-30. (2 nap)
jelentkezem

Előadó:            Dr. Mihály Andrea  pszichológus, tréner
Részvételi díj:  144.000 Ft/fő +Áfa  (büfével, ebéddel, tananyaggal)
KEDVEZMÉNYEK: több résztvevős jelentkezés esetén 10% kedvezmén

Időtartam:        2 tréning nap
Helyszín:         Budapest

Amennyiben bármilyen kérdése van a képzéssekkel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésére!
Bővebb információ: [email protected]  Tel: (+36 1) 391-7958; Fax: (+36 1) 391-7959

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

<<ugrás az oldal tetejére

 

Projektvezetés

 

Áttekintés

Az alapvetően hierarchikus szervezetekben a projektek “mostohagyerekek” maradhatnak minden eredményük és előnyük ellenére. Nincs vagy alig van idő és forrás a számukra, a végeredményük nagyon fontos de a támogatottságuk nagyon gyakran csekély. Így nagyon fontos, hogy a projektvezetők jártasak legyenek ebben a művészetben, mely kissé eltérő tudást igényel, mint a hagyományos vezetés. Feladatuk (és a projekt sikere érdekében) el kell sajátítaniuk és alkalmazniuk kell projekt vezetési készségeket, hogy ne fecséreljék idejüket és energiájukat meglevő és tökéletesen kifejlesztett rendszerek kitalálásával vagy már létező folyamatok kiépítésével hanem koncentrálják erőiket a műveletek, személyek és helyzetek összehangolására, mely drámaian megnövelheti a siker valószínűségét.

A projekt sikere vagy kudarca nagymértékben a vezetőn múlik. A tréning segít nekik megtanulni és gyakorolni saját feladatukon és példáikon keresztül ezt a speciális vezetői területet, amely rendkívül összetett és sok nehézséggel és ugyanakkor sok siker-lehetőséggel rendelkezik.

Egy sikerrel befejezett jó projekt olyan élményt adhat a vezetőnek, mely a mindennapi munkában nehezen érhető el: a teljes és konkrét eredmény örömét.

Kulcselemek

Projekt általános elvei

Projekt definíció/ Projekt-vezetés

Célkitűzés és eszközei

Életciklus és mérföldkövek

A projekt résztvevői és partnerei

Projekt folyamata

Projekt előkészítése

Lehetőségtanulmány

Kiindulási specifikációk

Megvalósíthatósági tanulmány

Projekt forgatókönyv

Projekt kockázatok kezelése

A megoldás kidolgozása

Funkció elemzés

Munka megosztás szerkezete

Projekt tervezés

Projekt megvalósitása

Irányitás és követés

Projekt lezárása

Projekt értékelése

Visszajelzések (csapat, résztvevő)

Fejlődési lehetőségek

Elismerés

Projekt csapat működése

Információs rendszer

Projekt team munkaszervezés

Eredmény, készség-fejlesztés

A résztvevők elsajátítanak egy olyan projektvezetési rendszert, mely lehetővé tesz számukra mindenféle projekt kezelését és irányítását. Konkrét példán végzett gyakorlat során végig visznek egy projektet, amely segítséget nyújt későbbi projektek megvalósításához. A program végére a résztvevők megismerik a sikeres projekt lépéseit és a kapcsolódó módszereket, mely lehetővé teszi számukra, hogy ne vesztegessék idejüket és energiájukat ezek újra felfedezésével. A résztvevők elköteleződnek a projektvezetés mellett, mert világos és gyakorlat-orientált segítséget kapnak a mindennapi munkájukhoz.

Célvezérelt tervezés, rendszerzett gondolkodás
Elemző és átfogó megközelítés egyensúlya
A projekt lépései
Siker-kritériumok meghatározása
Kollektív döntések kezelése
Időgazdálkodás
Tervezési modellek (Gantt, Pert, háló, kulcs-esemény, mérföldkövek)
Forgatókönyvek kidolgozása
Rugalmas de kontrollált változások
Csoport irányítás technikák (brainstorming, workshop,...)
Kockázat elemzés
Prioritások felállítása
Delegálás és beszámoltatás
Visszajelzés adása
Dokumentációs módszerek
Fejlődés irányú megközelítés

Időpont:

2007. november 21-22-23. (3 nap) jelentkezem

Időtartam: 3 tréning nap

Részvételi díj: 216.000 Ft+Áfa/ fő (tananyaggal, büfével, ebéddel, ajándék könyvvel)

Előadó: Dr. Balogh Gábor

Helyszín: Budapest

Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

A képzés díja a szakképzési hozzájárulás terhére elszámolható!

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

<<ugrás az oldal tetejére

 

Asszertivitás

avagy az önérvényesítés fejlesztése

Mi az asszertivitás?

Az asszertivitás saját képességeink aktiválása. Az asszertív attitűd önelfogadást és mások elfogadását, reális önértékelést, mások és önmagunk tiszteletét jelenti. Viselkedésben az asszertivitás felelősségvállalásban, saját érdekeink közvetítésében és mások érdekeinek figyelembevételében mutatkozik meg.

Az asszertivitás egy olyan viselkedésforma tudatos megválasztása, amelyben az egyén képes kifejleszteni önmagában belső erőt és tartást, és ezt tudja kapcsolataiban érvényesíteni.

„Senki sem tud kisebbrendűségi érzést kelteni benned a beleegyezésed nélkül.”

(Eleanor Roosvelt)

A tréning célja?

Az asszertivitás tréning képessé teszi a résztvevőket, hogy mozgósítsák energiáikat készségeik hatékony fejlesztése, a személyes fejlődés és a változások megvalósításának érdekében.

Gyakran szembekerül az ember olyan jelenségekkel, amelyek közérzetét hátrányosan befolyásolják, megakadályozzák abban, hogy önérvényesítően viselkedjék. Fontos, hogy ezekkel a kihívásokkal szeme tudjunk nézni. Az asszertivitás és az ehhez kapcsolódó önbecsülés nagy segítségünkre lehet a bizonytalanság és a változás körülményei között, és a válsáhelyzetekben.

A tréning felépítése:

A tréning gyakorlatai 10 témakört fednek le, minden témakörhöz tartoznak önértékelő lapok, kérdőívek, melyek segítségével a résztvevők folyamatos egyéni visszajelzést kapnak viselkedésükről, döntéseikről, jellemzőikről.

1. Viselkedés
2. Személyes hatalom
3. Kérések előterjesztése és visszautasítása
4. Testbeszéd
5. Visszajelzés
6. Részvétel, figyelem
7. Nehéz emberek, kínos helyzetek
8. A düh levezetése
9. Önbecsülés
10. Döntések

Időtartam: 2 nap

<<ugrás az oldal tetejére

 

Toborzás és kiválasztás

 

A tréninget azért ajánljuk, hogy a kiválasztási és kommunikációs elemek tudatos alkalmazásával, egy hatékonyan struktúrált interjútechnika elsajátításával a területvezetők a legmegfelelőbb munkatársakat tudják megszerezni.

A program célja, hogy a vezetők:

  • megismerjék a felvételi és kiválasztási folyamat legfontosabb eszközeit
  • megismerjék a felvételi meghallgatás helyes struktúráját
  • tudjanak jó kérdéseket megfogalmazni
  • fejlesszék megfigyelői és megítélői készségeiket
  • felismerjék és megtanulják elkerülni az interjúhelyzet értékelési csapdáit
  • tudjanak jó döntést hozni: válasszák ki a pozícióra legalkalmasabb jelölteket

A képzés alatt megtárgyalandó témakörök:

  • A munkaerő-felvétel alapcéljai
  • A felvételi meghallgatás előkészítése
  • Felvételi interjúhelyzetek
  • A felvételi meghallgatás kulcselemei
  • Hogyan mérjük fel a jelöltet
  • Az Interjú javasolt felépítése
  • Kérdések, szempontok az interjúk alatt
  • Segítő technikák
  • Értékelési csapdák
  • Munkaköri kompetenciák - “munkaköri leírás”
  • A döntés folyamata
  • Pszichológiai alkalmasság - “személyspecifikáció”
  • Hogyan mondjunk nemet a nem megfelelő jelölteknek
  • Kit hívjunk vissza
A program a fenti célokhoz igazodóan kifejezetten interaktív. A készségek gyakorlását és tudatos használatát munkahelyi szituációk bevonásával biztosítjuk.

A képzés időtartama 2 nap.

Amennyiben bármilyen kérdése van a képzéssekkel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésére!

Bővebb információ: [email protected] Tel: (+36 1) 391-7958; Fax: (+36 1) 391-7959

A képzéseink vállalati kihelyezett formában is megvalósíthatóak!

Mindig a Cége sajátosságaira, igényeire kidolgozva!

Gyakorlati marketing szeminárium – haladóknak

A hatékony piacbefolyásolás eszköztára

Mire van szüksége a sikeres marketingesnek? Szaktudásra, tapasztalatra, empátiára és szerencsére. Ez a szeminárium az első kettőhöz nyújt segítséget.
A marketinges szakemberek többnyire igen elfoglaltak. Ezért kevés idő jut arra, hogy a napi rutinból kiszakadva más területeket, ötleteket, új elméleteket, módszereket ismerjenek meg.
Ez a szeminárium sok-sok példán keresztül mutatja be, hogy a marketing és a kommunikáció ideális fejlődési fázisai hogyan épülnek egymásra a márkateremtő klasszikus médiától a promóciókon és direkt marketingen keresztül a CRM-ig.

Kinek ajánljuk?

  • Néhány év tapasztalattal rendelkező marketingeseknek
  • A cég minden olyan munkatársának, akinek munkája a piachoz kapcsolódik – a termékfejlesztéstől az értékesítésen keresztül az ügyfélkapcsolatokig – és szeretné marketing ismeretekkel bővíteni tudását

 

Célok

Nélkülözhetetlen marketing ismeretek felfrissítése, rendszerezése
Gyakorlati példák, esettanulmányok megismerése
A piacbefolyásolás eszközeinek feltérképezése és felkészítés a gyakorlati alkalmazásra
Friss gondolatok és gondolkodásmód (“out-of-the-box”)
Jókedvű, motivációs hatású közös munka

A program

1. A marketing alapokon túl

  • Hány P a 4C, avagy miről és minek vitatkozik Kotler?
  • Szerepek, folyamatok – ki és miért utálja a marketingest?
  • Marketing válaszok a változó világ kihívásaira

2. Marketing elemzés

  • Kutatási módszerek, eszközök, források – kell-e 007 az üzleti hírszerzésben?
  • Környezetelemzés – merre tovább?
  • Szegmentálás, differenciálás, pozícionálás – az alapokon túl. Hol a hiba?
  • Piaci stratégiák: harc a vevőért, csata a profitért
  • Marketing tervezés

3. A termék (szolgáltatás)

  • Terméket a fogyasztónak? Vagy fordítva?
  • Márkaépítés – a piaci réstől a monopol termékekig
  • Termék életciklus – van ilyen?
  • Árképzési technikák és alkupozíciók – a hasraütéstől a yield managementig

5. Marketingkommunikáció

  • ATL és a BTL taktikák. Hol a vonal?
  • Public Relations finomságok. Hol legyen a PR, a marketing alatt vagy mellet?
  • Reklám – amihez mindenki ért
  • Média mix – a cetlitől az internetig
  • Médiaválasztás és a mutatószámok
  • Promóciók és egyéb értékesítésnövelő technikák
  • Direkt marketing, kapcsolati marketing. A ki nem dobott boríték és a végigolvasott levél csodái.

6. Hűségmarketing és CRM

  • A hűségteremtés 3 útja
  • Óz, a nagy varázsló marketing titkai
  • CRM – kidobott pénz, vagy csodafegyver?

Miért érdemes részt vennie?

  • 2-3 nap alatt átfogó képet szerezhetnek a marketing eszközrendszeréről
  • A szeminárium eredményeként a korábbi tudást és tapasztalatot immár jól strukturált rendszerbe tudják helyezni
  • Gyakorlataink segítségével új szemszögből tekinthetnek munkájukra, új eszközöket kapnak a hatékony munkához
  • Tanácsadónk szakmai tapasztalata, valamint a több száz példa garantálja, hogy mindenki számára érdekes és hasznos lesz a kurzus

 

Időpont:              2007. május 7-8.    jelentkezem      
Időtartam:          2 tréning nap
Előadó:               Farkas Tibor  
Részvételi díj:   144.000 Ft+Áfa/fő  (büfével, ebéddel, tananyaggal,ajándék könyvvel)
Helyszín:            Budapest                           
Kedvezmények: több résztvevős jelentkezése esetén 10% kedvezmény

A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!
Mindig a Cége sajátosságaira, igényeire kidolgozva!
A képzés angol nyelven is elérhető!

 

   
 
 

 

 

 

készítette: chekwebdesign